tisdag morgon

daniel åkte till jobbet för ett tag sendan, jag är sjukt trött och vill bara sova.. men går jag och lägger mig så kommer jag bara att bli ännu tröttare., ganska jobbigt läge :P
idag hoppas jag som sagt att mer ska gå min väg än igår, shit vilken skit dag verkligen !

börjar klockan 10 med fotografisk bild, blir knäppa kort och toka mej hoppas jag på.. :D
sen klockan halv tolv så ska jag gå till posten och möta upp annelie som kommer med tåg och buss då.
och man kan ju undra va jag oxh annelie ska hitta på när det inte får innehålla shopping eller träning (det la jag dit nu)
men vi kommer sitta och snacka skit som vanligt :P
annelie vill antagligen käka på american pizza place när hon är här.. inte för att jag har råd med det, men vill hon det så :)
det ska bli så kul att hon kommer- taggar = taggad !
måste bara se till att inte komma hem så sent om kvällarna, måste ju komma hem innan daniel somnar ..

men nu ska jag ta och försöka vakna upp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0