torsdag

sitter framför datorn igen..
har vart i skolan idag. Va väll inte speciellt roligt.. på individuella fick vi göra pins och bygga ihop skrot..
det var inte sådär jätte givande men helt okej roligt.

ser fram emot nästa vecka då min lilla Mora Queen kommer till mig, hon ska bo i min lilla lägenhet i bj..
hoppas fan att hon ser fram emot det med ;)
hon klagade ju lite på mig här i morse... att jag har legat lite i slö med min blogg.. sorry sorry, ska vara extra drg på bloggen idag ;D hehe va säger du om det då gumman ??

och emma, jag hoppas att du skriver i ordning en liten önskelista nu så att jag kan få lite ideér..:)
och palle, jag ar börjat dina samtal nu... åker du aldrig buss längre eller va är det frågan om va ?? ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie :)

haha, klart jag längtar :P. Och idag är det bara torsdag.. pusspuss

2008-10-02 @ 21:33:58
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0