torsdag

Är sjukt trött, även fast jag klev upp för 1½ timme sen. fryser gör jag också, man känner verkligen att det börjar bli kyligare ute nu. Jobbigt, jag som är frussen på sommarkvällar.. Jag är inte förberedd för en lång och kall vinter.
okej ja pratar lite om igår
jag och annelie tog en sväng på stan. sen blev det som hon vela, American pizza place, förstår verkligen inte vad hon tycker att är så gott med att äta där. Sunkigt ställe det där tycker jag.
men sen for vi hem till björksätra, kollade på Bring it on, jag vet jag vet väldigt 90-tals gammal, men det spelar ingen roll hur många gånger man ser den, den är lika bra endå, förutom slutet som man hatar, åhh det ska ju vara så puttenuttigt. Ja ja, och jag gillar inte Kirsten Dunst i den heller, helt fel roll för henne..
sen satt vi mest och snackade skit och rullade tummarna. :P det har vart trevligt att ha henne här, men idag så åker hon hem. det kommer bli ganska skönt om man ska tänka på skolan.
Kommer kunna sköta den lite bättre nu.
Men självklrt så ska jag träffa henne innan hon åker ! of course !!
men hon sover nog ett tag till skulle jag tro, vet inte.. funderar på att ta en ganska tidig buss till björksätra.. hehe.. fast då kanske hon blir sur och rädd.. vad vet jag
fan ta mig va jag är trött, jag sitter verkligen och skriver om ingenting, och inte har jag nå vettigare att göra ! ;) så det är bara stå ut era stackars jävlar :)
villl verkligen att dagarna ska rulla på så att det blir helg, ligga hela helgen i sängen kommer jag göra. så att jag får upp värmen där helt, annars blir det ju så jävla kallt när man ska gå och lägga sig, hade daniel haft en torktumlare så hade jag tummlat det 10 min innan sovdags, gud va smart jag är :) men nu har han ingen, får prova med tvättstugan om det blir akut :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla fin bild!! :) Den tog jag hihi

2008-10-09 @ 21:17:09
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0