torsdag

Börjar med att lägga in en sida från en lite finurlig sida. Lite reklam är aldrig fel att göra..
Bättre än tradera?? billigare än tradera !!



Har varit i skolan.. kom hem strax efter fem.
Det var meningen att klassen skulle få prova studentmössor idag, men inte blev det av inte ! Lite tråkigt tycker jag..
Men nu är det klart hur vi ska göra med skolkortet imorgon iaf. lite tråkigt är det ju, men vad kan man göra åt det ??
Taggad är jag iaf :P
kajsa och jag hade bild idag, hade ett super hemligt och stort projekt vi påbörjade och lära sluta idag, OMÖJLIGT!! lite kvar att göra, men sista fixar vi innan vi ska fotograferas.. Vi jobbade nämligen över.. det sista läraren sa innan han gick var, släck och stäng när ni går.. försök att gå innan sex för då går larmet.
Ooops!
när jag kom hem så ställde jag mig och lagade mat, två matlådor till daniel och sen mat på tallriken till oss båda.

Träffade precis Ana.. som jag verkligen hoppas att kommer att börja sköta skolan nu.. hon har vart borta så himla länge.
snart är det tv dags, men innan det så blir det att spela lite spel, måste packa i ordning allt jag ska ha med mig i morgon..
vill nämligen inte väcka daniel innan, eftersom jag ska ta sex bussen till kajsa så att vi kan fixa oss lite innan :P ska ju försöka att locka hennes hår.
Men jag vet inte hur jag ska ta mej dit eftersom jag skulle låna hennes busskort,men det glömde vi totalt bort.. så jag vet inte hur jag ska lyckas skramla ihoåp pengar till det.

www.diamantia.com                             <<<<<gå in på länken! Diamantia.com.. hur snygga diamanter som helst.. ni kan ju gå in dit så ni vet va ni kan köpa till mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0