torsdag

har varit vaken ett tag nu.. hade hellre sovit. så jag orkar med kvällen. jobb 17-02.
hur fan ska jag orka det ?menmen just nu har jag inget val.
plus att det blir ju en bra första dag för hoppningsvis.. lite ob med såklart :)

daniel kommer hem idag. trevligt tycker jag.. men jag kommer inte få kramas med honom fören jag kommer hem från jobbet. och då sover han.. vilket betyder att han redan kommer att ligga och sova.. och då blir han sur om jag väcker honom.
en sak jag måste försöka att få råd med är ju at åka till Linlöping, jag var ju i Västerås sist. så nu är det emmas tur ! men jag vet ju inte riktigt när det blir. antar att det inte blir fören efter jul.. men just nu känns jul inte allt för långt borta. det är ju snart första november. vilket påminner mig om att jag måste köpa en present till mamma.. ar redan köpt en grej, men jag tror iaf vilken affär jag ska ta mig till..
Men iaf, först på min lista... försöka göra mig råd så fort som möjligt med att åka ner till emma i Linköping.
Vi kommer ha så kul, som alltid.. Brottas i snön är ju en sak hon vill att vi ska göra haha
sugn at läsa hennes blogg? http://www.hedquist.blogg.se <hennes :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0