torsdag morgon och jag är sissådär dryg

En lång personlig lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja? det gör väll alla, man får lite små skit ibland, det är ju inte som att jag kräver..
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: jag gnäller hela tiden
Skrika: när jag är arg
Sova: Ja, men inte för länge, gillar mer stunden innan man sover
Ha ångest: hela tiden skulle jag nog behöva säga
Skada dig själv med flit: Nej, verkligen inte
Ta mediciner du inte borde ta: nej absolut inte
Vilja dö: tanken har väll slagit en, men nejnej det finns för mycket jag älskar med att leva
Drömma mardrömmar: Ja.ibland, och när jag vaknar är jug riktigt tjurskallig
Drömma sexdrömmar: Absolut, och inga mer detaljer om det
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är rätt störd så det behövs inte
Klä dig i svart: Ja! Svart är kanske tråkligt om man är helsvart, men svart är min gärg, precis som guld ;)
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: mm
Röka: ne jag är absolut ingen rökare, men nog kan jag ta mig ett bloss beroende på tillstånd
Ha sex: självklart !, jag har ett förhållande..
Ljuga: jag är otroligt dålig på att ljuga..min läpp avslöjar mig alltid ;)
Hata folk: Hata är ett starkt ord, det är därför jag andvänder det.. men kanske inte riktigt menar HATA
Lita på folk: Ja. Men på rätt få.

VEM:
Saknar du:
Mina systrar helt klart !
Vill du döda: det finns en del, men det är för att dem har förstört folks och mitt liv
Rörde dig sist: Daniel är hans namn, och jag älskar honom :)
Vill du slå: min pojke, vi har ett litet slå beroende, And we like it ;) haha
Kysste dig sist: min älskling daniel såklart !
Vill du kittla: ingen det är det värsta som finns
Kramade du sist: daniel..
Vill du prata med: min syster paulina, det var så längesen
Skrek du på sist: oj va mycket daniel är med i dem här frågorna
Vill du vara som: mig, mig och bara mig, fast med mer pengar så att jag kan hälsa på mina systrar, och göra allt vi vill :) 
Sårade dig sist: Daniel igen då..
Vill du bli galet full med: jadu jag säger daniel där,annars blir det knas
Gjorde dig riktigt glad senast: mamma jag blir alltid glad när jag pratar med henne
Fick du sms från senast: mickis i min klass:)
Ringde dig senast: Älskling
Är snyggast på jorden: jag vill ju svara daniel, men det är alldeles för tråkligt svar.. så jag svarar Jude Law såklart ! 

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner. Vänner är bäst!
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: ja, jag bestämmer alltid innan jag dricker hur många klunkar jag ska ta, och tar alltid en mer än det.
Någon annan psykisk sjukdom: antagligen, men det finns ingen diagnos
Någon fysisk sjukdom: nej inte vad jag vet om iaf
Någon skada: Min stackars rygg
Färgat håret: jag har färgat det alldeles för många gånger, just nu är det blont.
Brutit några ben: Nej.
Några piercingar: ja i naveln
Egen dator: inte egen
Bra självförtroende: kan jag inte påstå nej
Kysst någon: Jag älskar kyssar
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till min älskade daniel, och självklart till vänner och familj
Bjudit ut någon: nej det har jag inte gjort
Varit kär: är kär
Dumpat någon: Situationen krävde det, men nu är det löst och förhoppningsvis glömt
Stulit någonting: Jag var en riktig liten satunge, men jag har lärt av mina misstag. 
Lämnat landet: Ehm, Åland och Finland
Tuttat eld på nått: startat en skogsbrand, och tänt på en ganska stor plätt vid min gamla grundskola
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Går du: Kaxigt
Svarar du i telefonen: ett ansträng hallå
Fördriver du tiden: datorn
Mycket pengar har du: Alldeles för lite för att kunna unna mig
Tjänar du pengar: gör jag inte
Ofta diskar du: det är daniels sak, men nån gång gör även jag det
Ofta städar du: söndag är min städ dag
Många stör du dig på: Inte så många
Ofta träffar du din familj: alldeles för sällan, miss you mum

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja självklart, jag kommer att bli det jag vill, och det är att bli nått
På gud: Nej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: Absolut.
På ett liv efter detta: jag vill inte tänka så långt
Att fiskar kan tänka: Det kan de säkert
Att du kommer leva länge: ja det kommer jag förhoppningsvis göra, men jag vill dö innan den dag jag inte klarar mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0