torsdag morgon

Igår skrev jag klart mitt cv, det är inte speciellt beundransvärt.
men nu är det klart. Så vi får se hur det går med allt..

daniel åkte som vanligt för ca en halvtimme sen. tråkigt att han inte är hemma lite mer på morgonen :P
men jag tröstar mig genom att ha mammas sköna tofflor på mig :)

igår kom madde förbi, det var trevligt...
och idag känner jag bara att jag vill sova som vanligt. men måste ju tagga till ! idag är den dag som vi ska prova studentmössor !!! Hihi.. Äntligen är det min tur..
mamma va så söt, hon har redan köpt en jättefin studentnalle i glas.. tog inte emot den igår.. vill ha den nästa år när det verkligen är dags.

Just nu är det ellen på tv, för er som är lite nyfiken va som går den här tiden på morgonen..
om lite mer än en timme börjar vakna!med the voice :)

lite saker som ska försöka fixas innan jag börjar idag om jag hinner.
annars får jag ta det imorgon, jag och skjuta upp saker, vi funkar bra ihop..

Zylber.com Zylber.com

Zylber.com - Sveriges största nätbutik för smycken & accessoarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0