torsdag

missade svenskan idag, sov över..
eller a jag vaknade tidigt men somnade om..ska snart gå ner på stan och träffa kajsa oc dem andra vi ska ut och äta med.
Ska in och kolla efter ett par guldleggins med, hehe ja jag är inne i en guld period nu.. men vadå ingen har försökt stoppa mig hitills ;)
men det kanske händer när folk ser mig i ett par guld byxor..:P
Vet inte riktigt vart vi ska äta men jag tror att det blir bra.. börjar ju bli hungrig redan nu så ..
sen blir det skolan som gäller.
ska lämna tillbaka på bibloteket med.

när jag kommer hem från skolan så ska jag bara ta det lugnt.
försöka plugga lite kanske. lovade ju mig själv att inte hamna efter, fan jag behöver lite pepptalk just nu ..

saker att se fram emot: Annelie kommer till mig nästa vecka, då blir det snacka en massa skit och umgås, trevligt, trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0