underbara !!

va till försäkringskassan i morse innan skolan, visade sig att jag behövde lite mer papper än vad jag trott med mej..så jag måste tillbaka dit på måndag.
gick till skolan, samhällskunskap.. tråkigt ! men jag hade ändå ganska roligt under lektionen..
Skolmaten : pannkaka. va är det med skolan och pannkaka. jag vet inte hur det är för andra, men själv lyckas jag alltid hamna i en mat tävliung om vem som klarar av att äta flest pannkakor !
jag och kajsa delade första platsen idag då vi åt nio pannkakor var ... gissa om det känns som min mage ska sprängas ??!

Träffade charlotte efter skolan, hon följde med mig till banken där jag fixade konto utrag för tre månader..
sen gick jag hem till mamma:) hade inte träffat henne på ett tag nu !så det var roligt ..
Fick ett par helt UNDERBARA tofflor av henne ! några storlekar förstora, men vad gör väll det ? hehe hon vet ju hur sko galen jag är ;) och det är dessutom kronar på tofflorna, vilket hon också vet att jag är helt crazy i :D älskar dej. Sitter med dem på mig just nu. direkt när jag kom hem så drog jag bort lapparna och satte dem på mina fötter. Mjuka och sköna !
kommer kanske en bild på dem senare ;)

just nu sitter jag bra och väntar på att daniel ska komma hem.. får väll se om bloggen blir uppdat. igen  lite senare..

Tack mamma, älskar tofflorna.. och dem sitter superskönt... du borde vara avundsjuk att du gav dem till mig och inte köpte dem till dej själv :P
älskar dej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0