en lång dag ska komma till sitt slut

Dagen började med att kliva upp i lagom tid för att befinna mej på badhuset till klockan sju, där jag simmade i 40 minuter med kim, det avslutades med frukost och glass
efter det så var det bara skynda sih hem efetrsom mamma skulle komma på besök, mycket riktigt.. där satt hon i trappen och väntade på mig :) vi tog en kopp te och pratade en massa skit innan vi frog ner på stan, jag följde med henne på några ärenden, sen gick vi och tog en fika på hansens.. gottigotti, för min del så blev det en vaniljbulle och en diet coke
Och för att fortsätta dagen så gick jag på stan i språng om att hitta en present till Lisbeth (mina halvsyskons mamma) köpte en fin skål och ett kort på inspiration, lite choklad på gottbutiken, och fick det inslaget i selofan på en blomsterbutik, själva inslagningen var dubbelt så dyr som jag förväntat mig. det blev 20:-.. menmen det var ju proffsigt gjord. och jag var nöjd med presenten jag lyckats hitta till henne.
Gick även in på kicks för att hitta något för mitt kära presentkort, hittade en brun-utan-sol som kim tipsade mig lite smått om, hon andvänder den och hon ser helt naturligt brun ut. lockande. som bedlem fick man ganska mycket rabatt. köpte även en face wash från nivea till daniel, och eftersom man känner en i personalen(kim) och även festat nån gång med en annat som jobbar där så packade dem på mig en massa prover för herrar med, nu kommer ju daniel tro att han har vart snäll eller nå !!?? haha
Skolaskolaskola efteråt.. tråkigt. men det gick bra.
efter skolan cyklade jag hem till lisbeth för att gratta henne på hennes 46 års dag där några av hennes vänner var och grattade henne. hon vart väldigt glad över presenten och ag satt där och var social ett tag. det bjöds även på smörgåstårta måste jag ju tillägga. det finna alltid plats för lite till ;)
kom hem tränade med madde, och tittade på dhw och the hills. trevligt trevligt. men nu börjar jag bli alldeles för trött för att skriva.
men jag har haft en toppen dag i dag !


kanske världens godaste glass !! förutom twister på sommaren !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för en trevlig förmiddag. jag måste ge dig en eloge för att du är så aktiv och verkligen har pli på dig själv när det gäller din träning. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

ps! glöm inte den 2 maj.ds!

2009-04-22 @ 07:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0