en liten en

  • Fyra TV program jag brukar se:
  1. DHW
  2. christine
  3. 2 ½ män
  4. herre på täppan 
  • Fyra saker jag gjorde igår:
  1. bråkade lite
  2. tvättade
  3. handlade
  4. tog en promenad med madde
  • Fyra saker jag längtar till:
  1. studenten
  2. utlandsresan (någongång)
  3. Tills jag träffar mina systrar
  4. Tills föreställningen är över
  • Fyra saker som står på min önskelista:
  1. att bli ekonomiskt oberoende
  2. Körkort (när nu det blir...)
  3. att få en liten bebis som ska växa och bli stor :)
  4. att jag kommer att bli fit nån dag
  • Fyra saker jag tycker om att göra:
  1. mysa med daniel
  2. shoppa!
  3. äta mat ! 
  4. dansa
  • Fyra saker jag avskyr:
  1. Sviniga människor 
  2. spindlar
  3. Att betala räkningar
  4. att inte vara rik haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0