en liten paus

Igår så gjorde jag stan med mamma på förmiddagen. hon kom hit och efter det så cyklade vi ner dit och jagade bh åt henne. det är inte det lättaste faktist. På den fronten är det ganska bra att ha mindre. då behöver man inte tänka på att dem ska vara bekväma också :P
en fika fick vi också med, tack mamma :) innan det blev för stressigt för min del.

vidare skulle jag till daniels pappa och fira hans 50-årsdag igen :) det var trevligt och det var en massa folk där. Hade inte ens träffat hälften av dem.
Men det var jätte trevligt och det bjöds på tacos och tårta.


efter att vi kom hem därifrån så hände det inte så mycket mera. tog det lungt.

Idag ska jag försöka plugga lite. göra upp en plan för hur jag ska plugga i veckan nu när jag har påsklov ..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan, gumman. tack för sällskapet igår, det är alltid roligare att gå i klädaffärer om man har sällskap av någon. om du vill så kan du komma förbi och käka "lappar" idag. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-04-05 @ 09:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0