glömde nästan bort att jag hade en blogg

igår (tisdag) så kom mamma hem till mig med vovvarna :) det var trevligt att ha henne här. det är alltid trevligt :)

Lite senare så kom madde hit och vi tränade.
Träningen kändes ovanligt jobbig igår haha :P antar att våra lata veckor straffar sig. men det var skönt att röra lite på sig.
Kl nio när det var dags att se på DHW så hade jag lika gärna kunnat börja gråta haha, ja menar... jag vela inte se hockey finalen som hade fått DHWs tid.
Hade frölunda vart i final så hade det vart en helt annan sak, å hade jag nästan blivit glad, kanske ?

Men vi tittade på the hills istället :)
Det har ju kommit två nya avsnitt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0