helt oprovoserat

kom precis hem från krogen.
efter middagen så kom jag hem och tog mig en cider medans daniel och hans grabbar satt och drack lite. vi beslutade att gå ut en sväng på krogen.
det var helt okej musik. men det senaste med flo rida hade dj:n tyvärr inte.
men jag hade en trevlig stund därinne.
tyvärr vart det inte lika roligt utanför, då daniel vart provoserad helt ogrundat och tog åt sig som bara den. killen sa att daniel var tandlös.. hur kunna daniel ens ta åt sig ?
men iaf så bara drog han. både från mig och hans vänner. känns ju jätte bra.
när vi äntligen var ikapp honom så lära jag dra hem honom i jackan för att han inte skulle gå till baka för att bråka. vad är det med killar när dem är fulla ?
skit samma ska sova nu..?

förutom det så kan jag ju lova att jag hade det trevligt. var helt okej folk ute. och dem som jobbade var trevliga mot mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0