inte mycket ork

hade inte mtcke ork till att skriva. åtminstone la jag inte min energi påd et.
gjorde inte så mycket igår heller.
Var iväg och träffade min lillasyster och spelade lite boll med henne och hennes kompis. fick present av min farmor och farfar, antar att dem skämdes lite.
åt hamburgare på kvällen eftersom hela how I meet your mother programet gick ut på att äta den rätta hamburgaren. själv så blev det en f¨ån aga, men den var inte så god. glömde bort att säga att jag vela ha vanlig ost istället för gorgonzola som det var på just min..

Idag får vi se vad som händer. har väll inga jätte planer. förutom ikväll.. då jag ska iväg på en Ted gärdestad konsert. det ska bli trevligt. Ibland har man fördel av att gå estet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0