onsdag och älskling kommer hem

mamma kom hit i morse, lika trevligt som vanligt :)
sen cyklade jag hem till pappa för att fixa med lite musik. det gick inte sådär jättebra som jag skulle velat. hans dator hakar upp sig hela tiden.

nu sitter jag här hemma.. väntar på att madde ska komma förbi i all panik för att låna ett speciellt rum som finns i alla hem (toa) ;)
sen ska jag försöka mig på att plugga lite, så mycket som ska in på så lite tid, paniken kryper sig fram

sen är det ju omöjligt att få tag på annelie nu.. jag vet inte om hon kommer komma nästa vecka.. hoppas på att hon hör av sig hur det blir innan helgen så att jag vet. Håller ju på gör det värsta fint i bj nu för hennes skull :)

nui är madde här

Kommentarer
Postat av: Annelie =)

Hej Gumman. =) Förlåt att jag inte hört av mig ngt, jag håller på att kolla för fullt om jag kmr lr inte. För kanske måste jag jobba. Du går väl i skolan på dagarna nästa vecka? Pusspuss

2009-04-08 @ 15:30:11
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0