Onsdag

För det första så tänkte jag tala om att jag har fått en inbjudan till ett bröllop. det är inte vilket bröllop som helst ! det är min mammas :) Jag ringde upp på en gång och osade att jag kommer ! Det är ju en självklarhet ! Älskar min mamma mest på denna jord, och jag tycker det är så underbart trevligt när hon kommer förbi och tar sig en kopp te med mig :)

Men tillbaka till den här dagen nu..
Börjar klockan nio, vanligtvis jobbar vi hemma på den här lektionen. men inte idag. nu ska vi träffa våran mentor/teater lärare. Jag hoppas det gäller projektarbetet ! ska vi ha teater rep så blir jag irreterad. vi har inte alls fått den tid man ska till projektarbetet. Förra terminen hade vi inte ens en timme på schemat som var avlagt för det. och vi ska klara det ??

Idag 14.45 så ska jag vara på arbetsintervju. jag är nervös. jag hoppas att det kommer få bra. men det här är min första riktiga någonsin. åh shit, jag vet ju inte ens vad jag ska säga ingenting. Känner mig oförberedd samtidigt som jag vet att jag kan vara vältalig. Men just nu känner jag mig tom. ehm...
bloggar om hur jag tyckte det känndes sen iaf.
efter det så ska jag tillbaka till skolan och ha min sista lektion. så jag är väll hemma till fem igen skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: emma

Lycka till på intervjun! Tack för pratstunden idag. Vi ses snart! Pusspuss

2009-04-15 @ 09:32:57
URL: http://hedquist.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. lycka till på din intervju idag, det går bra ska du se, var dig själv. om dom inte tror på din morgonpigghet så be dom ringa till mig. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-04-15 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0