så glad som jag inte varit på länge

Nej det kan jag inte påstå att jag är.
men jag vart det igår för en sekund. Daniel kom med ett förslag när han kom hem från jobbet. det var att vi kunna åka ner till Linköping till min syster, Linköping är ju som sagt det stället som jag vill bo och aldrig åka ifrån.
Men mamma ska åka dit, eller rättare sagt så sitter hon på tåget nu.
emma vart jätteglad när jag talade om vad daniel hade sagt. och tgro mig, det är stort att det kommr från daniel. jag vet inte hur många gånger jag har försökt att tvinga med honom.
Men mamma blev inte lika bra, väldigt tvärt om iaf. så det blir en stanna hemma helg det här med. intr alls vad jag vill göra ju ! Linköping !!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. jag blev faktiskt glad över det du sa om linköping, men jag tänkter logiskt. boende med mera. emma bor som sagt i en etta och jag tvivlar att 3 gäster med stor packning skulle fixa det på den ytan. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå!

2009-04-25 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0