slappnar av med lite fika

Hej. nyss kommit hem.
jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig på arbetsintervjun, speciellt med tanke på att jag aldrig varit på någon tidigare. nu har jag iaf insikt över hur det går till.
Sen får vi se hur det går med det.
min sista lektion var jag helt ensam på, egentligen ska vi vara 3, men dem kom inte. Stackarna mådde dåligt båda två.

efter skolan så gick jag iaf och tog en LÅNG fika med kim, det var trevligt. vi träffas ju tyvärr så sällan. men nu har vi bokat in att vi ska simma nästa tisdag, trevligt :) fikan var iaf jätte trevlig och vi satt där i två timmar. vi fikade tilloch med två gånger eftersom att bara sitta sär gjorde oss mera fikasugen :)

nu ska jag bara ta det lungt ikväll, kanske söka lite fler jobb. för jag tänker inte tillåta mig själv att bli arbetslös.. jag måste iaf ha något över sommaren. sen får jag väll fortsätta leta om det är så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0