som att jag vore tre år

Igår var jag till bj och städade :) känner mig så duktig, okej det är mycket mycket kvar att göra. tror att jag ska dit imorgon med så att det blir fint.
Alexandra kom dit och vi satt och snackade en massa, fan jag gillar när hon och jag umgås, vi blir som små barn igen. Jag gillar det nån gång ibland. även om hela världen är emot oss och tycker att vi borde sitta inlåsta på nått psykhem, eller för den delen skickas upp i rymden.
Nej du..
Sen skulle vi iväg och träna, blev ju fan inte så mycket av det inte. när vi väl skulle ta tag i det så.. jag vet inte varför. men det blev ingen träning. Lite besviken. vela ju träna arslet av mig, och ja då menar jag bildligt !
sen följde jag med henne hem och vi hade det trevligt hon och jag. sov över där.
Så just nu så har jag precis kommit hem för inte så längesen.

Idag försöker mamma dra iväg mig att cykla med henne. jag hade gärna gjort det om det inte vore så tråkigt väder. vart tog solen vägen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0