stal min egen studenthatt som jag betalat för?

Riktigt jobbig och lång skoldag var det i dag, och dåliga nyheter kom det. 3 timmar extra skola på måndag.. WHAT?
Under lunchrasten så försökte jag oc kajsa (mickis hjälpte glatt till) leta på den människa på skolan som hade nyckel till rummet där mössorna låg, och när vi väl hittade henne så lära hon spring iväg och repa på en gång. så vi provade med rektorn som inte hade något att göra med det hela. okej, hon hade ju inte behövt vara otrevlig, som hon faktist var tyckte vi.
Så vad gör man inte då?, jo man tar saken i egna händer.. vi gick ner till rummet och fipplade upp det. det var ju inga problem. hämtade våra mössor. skrev under lappen att vi hade fått dem..
sen lämnade vi brottsplatsen olåst..
hmm smidigt värre. vi tog våra egna studentmössor.. haha kanske inte riktigt gills som ett brott som tur är, eftersom mössorna är betalda sen länge.

har även träffat madde idag. vi åt en varsin happy meal med + meny. mättande och bra ?
vet inte vad jag ska göra ikväll. hade jag haft bil skulle jag ta mig in till gävle och sett en bio som daniel planerade att vi skulle göra idag.. men han är ju inte hemma så det kan ju omöjligt bli av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0