tidigare idag/igår

Jag följde med Axxe och hennes vad man nu ska kalla det.. hon som tar hand om axxe ( en lärare från min gamla skola). jag följde iaf med dem ut till napoleon och åt middag som jag blev bjuden på. alltid trevligt
jag åt en god pasta carbonara och drack en light cola till det.
Jag hade det jätte trevligt, inte bara för att maten var god utan för att det var väldigt trevligt sällskap. :)
efter maten tog vi en ganska lång promenad runt sandviken, var faktist otroligt skönt att gå, och det hör ju inte till vanligheten. det vet ju ni som känner mig haha :P

 

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. härligt att du gillade att promenera, då kanske man kan få lite sällskap när man ska ut och gå...sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-04-11 @ 09:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0