tisdag

Idag kommer också bli en sån otroligt lång dag. Inte verkar det bli nå vidare väder heller.
skola fram till halv fem ungefär.
sen så ska jag och madde ut och ta en liten joggingrunda, sen direkt hem och träna framför tv:n :)
resten av kvällen kommer gå åt till att se the hills och dhw :)
så jag kommer inte fixa och dona som jag vill, speciellt när det gäller min stor vårrensning i garderoben. menmen. det får jag försöka hinna med någon annan dag.
men jag måste försöka hinna med några viktiga samtal idag iaf.
måste tex ringa till tre och säga upp en av mina mobiler :P det är på tiden att jag gör det nu.

Men nu innan skolan så ska jag försöka dona och ha mig så mycket som möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0