tisdag

för ett tag sedan så åkte daniel till jobbet.
Så nu är man ensam igen, lite tråkigt. men man gör väll det bästa av det ??
idag efter skolan så kommer madde komma över, det blir träning och dubbelavsnitt av DHW, som för övrigt var inställt förra veckan.. så som ni förstår har hon och jag mycket att ta igen idag haha.

Måste städas här med, men det ligger inte först. måste plugga. jag fattar verkligen inte varför det har blivit så fel med word. och varför inte nyckelordet fungerar. nu är mitt skolarbete instängt här på datorn utan att jag ens kan komma åt det. jävla ***** !!!

ska åka hem till pappa om en timme skulle jag tro. för jag måste ju helt enkelt börja om med uppgiften. även om jag grinar illa över det.
Någon som kanske vill göra det åt mig ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0