"to die for"

börjar med igår.. vi var iväg och tittade på lite olika tapeter till hallen.
fanns väldigt många tapeter som jag drog mig till, det vill säa dem lite marina med blå/vita ränder.. men så vill ju inte daniel ha det nej.. :P
men det fanns ju andra fina med. men det blev inge köp, utan ett åka hem och fundera.

Daniel körde mig till bj så att jag kunna städa lite medans hallen spacklades hemma hos honom.Fan nu ser det bra ut i hallen i bj. Har dammat och allt där. så i helgen ska jag ge mig på dem större rummen !  Jag hoppas verkligen att annelie kan komma nästa vecka.. ! det blir ju nästan som att ka bort för min del med då haha ;) för jag vet ju inte när jag sov där sist..

efter ett tag kom daniel och hämtade mig. typ precis när jag började få sug att städa mera. men då åkte vi till valbo.
jag fick han att köpa ett par mörka jeans, nästan svarta och en turkosblå tröja till sig själv. det var väldigt fint.  Själv hittade jag ett par skor, som kostade 700:- så för min del var det bara dregla och hoppas att dem finns kvar när jag får pengar och att jag har det över :P
För dem var to die for. det hade inte spelat någon roll om dem vart dyrare.. jag hade velat ha dem ändå !!!

kvällen blev lugn och jag satt och vek tvätt medans daniel spelade med sina vänner haha :P
vart en ganska tidig kväller. men det tycker jag är skönt.

Idag får jag se vad som händer men vi hittar säkert på nå skoj, om inte annat så kommer jag nog befinna mig i bj och städa. snälla annelie säg att du kommer ;D

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag håller på att kolla för fullt hur jag ska ta mig till dig. Vill komma, men du vet ekonomin är inte dne bästa =( Men bara jag tar mig så behöver vi ju inte göra några dyra saker. Utan vi kan ju GÅ till Valbo. haha.

2009-04-10 @ 13:50:34
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0