träning framför tv:n

nu ikväll så kom madde hem till mig för att träna (och titta på dhw) så vi satt igång tränings dvd:n som vi brukar träna till.
Är inte så lång träning allt som allt med uppvärmning och så är den ca 45 min. men det kan vara lagomt. man ska inte träna för mycket i början, gör man det är det svårare att bygga på resultatet igen.
Och det sista jag vill är att ha starka armar som ser ut som tjocka korvar. jag vill att det ska synas. så sucesiv träning ska de vara.

Efter träningspasset så blev det en risifrutti (självklart) vi brukar äta det efter våra tisdagsträningar. tror vi har skapat oss ett beroende.. hmm hoppas att det kan bli så med träningen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0