brottning

Ja nu är det en vecka kvar. Sen så kör jag och Kim igång. Den här gången ska vi inte ge upp efter ett par träningspass..
Målet ? en sista tävling !!(eller två)

Vad är det jag saknar mest med brottningen då ??
Tänk er tanken att vakna upp dagen efter en tävling.. och inte kunna röra kroppen för den värker av träningsvärk, uppskrubbade ben och armar och vara helt blåslagen ! När man väl kommer upp och ser sig själv i spegeln ser man ut som ett sönderslaget monster, med skrubbsår, rivmärken och kanske tillochmed en blåtira eller fläskläpp.

Världens härligaste smärta ! Världens härligaste ögonblick ! Saknar mattan, mattan saknar mig ! Men nu så.. kim och jag ! bara en vecka kvar..

Sugen på lite brottning du med ?? ;)

 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är ju en alldeles underbar känsla. haha

2009-08-24 @ 13:16:59
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0