dag 1 tunisien

Trött ! Var trött i bilen ner till arlanda. fick medlenade, blev glad..mycket glad.
vi köpte lite godis i taxfreen, jag sms:ade..
vi väntade, flera sms, vi flög.. kul i start och landning.. annars rätt trökigt + huvudvärken eftersom det lät så mycket. var besviken över att flygplan var så små i verkligheten, även fast vi tydligen åkter med en stor en.
vi gick och badade, sen vart det att köpa vatten, wohoo !
Vi gjorde inte så mycket mer den sagen. åt och drack lite drinkar. somnade tidigt gjorde vi med. mina tankar var sweet finally är jag utomlands.

skorna som finns hä var ingen höjdare alls, iaf inte hitills.. mycket besviken. fy fan !

Folket här är väldigt mycket på mig. jag gillar det inte alls.
men det finns en väldigt trevlig bartender här, han är ett zlatan fan, honom gillar vi :)

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0