dag 2 tunisien

turist diarré är inte så förstklassigt som det låter.
japp, det är vad jag spenderade dem första timmarna till idag.

men va kan man säga ? dagen var iaf lite bättre än igår. dagen va helt okej.ganska bra :) shoppat,sola och badat. låter väll som om min dag borde varit toppen, ja men det hade den kunna varit.
sen drack jag ju självklart lite drinkar hos zlatanfanet, haha rolig kille det där.
Saknar sandviken som fan.
men vet inte hur det kommer bli när jag kommer tillbaka.

Har letat efter en zlatan tröja. men hittar inget. det finns ju hur många fotbollströjor som helst. men ingen med zlatan. Och jag vill hitta en sån ;)

ligger i sängen och ska sova nu. klockan är inte ens nio.
imorgon ska vi skicka iväg lite vykort. Och kanske en långpromenad. om han inte väljer att sova bort dagen på hotellrummet.







Nämde jag föresten att jag råkade hoppa sönder hotellsängen ?? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0