Dag 3 tunisien

Dagen började med.... Ja just det, turistdiarré.. Mysigt ?
 

på morgonen gick vi till stranden för att åka vattenskoter. Fick vänta flera timmar så det blev bad och mat innan och självklart även ett toabesök. Vattenskoter va kul. jag satt dock bara bakom. men jag vågade inte köra. jag är en liten fegis jag. Trodde mest att vi skulle tippa hela tiden. men det gick bra. sen plockade jag lite snäckor innan vi gick tillbaka till hotellrummet för att byta om.

Sen blev det en Låång promenad. mest för att komma in till riktiga centrum där det finns riktiga kläder och inte bara en massa fejk. Vi gick då över en mil iaf men hittade bara ett par hyggligga affärer. Men det blev en tröja för mig iaf. vilket inte känndes sådär jättebra eftersom det var daniel som betalade. vill inte shoppa för hans pengar hela tiden.

Vi åkte iaf tuk-tuk hem trevlig kille va det som körde :) sen blev det lite drinkar i baren på hotellet, mat och dusch. sen var det dags att sova.
Daniel har varit lite tjurig idag, men det är endå hans gladaste dag hitills. jag vill känna mig älskad, jag tror det är allt jag någonsin önskat. men ibland märker man hur långt borta man kan vara från verkligheten.

Nu ska jag släcka iaf, och drömma mig bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0