Dag 5 Tunisien

Dagen började inte bra alls. värdelös frukost, värdelös stämmning för att sedan gå upp till rummet igen ? värdelöst,värdelöst,värdelöst !!!
daniel la sig för att sova igen.
solen då ? badet ? man ska vara ute på semestern ! hela tiden ! hade jag vågat hade jag sovit ute också ! just nu vill nog båda bara hem :P
Tillslut efter mycket om och men så blev det bad i pool och sol iaf. Det var otroligt skönt att doppa sig, det är ju så otroligt varmt här.
sen tog vi en drink och vidare till ett shopping center och köpte lite sovenirer, så har köpt en liten en till pappa och en till mamma. Har fortfarande inte sett skymten av en zlatan tröja och alla jag frågar tittar bara dumt på mig och försöker sälja mig en ronaldinhio istället. nej tack. zlatan ska det vara.och jag vill verkligen hitta en zlatan !
När vi kom tillbaka så gick vi ner till havet det blir jag glad av. plockade lite mera snäckor, jag gillar ju sånt jag :P
men vattnet är så äckligt salt att det inte går att bad så länge för det svider så i ögonen. det blev även ett snabbt dopp i pooleb igen innan vi gick upp på rummet för lite döötid. ingen långpromenad idag inte. men det kanske var tur egentligen eftersom min rygg bryter ihop. kan knappt böja mig framåt idag, den får inte bli som förr. vad som helst men inte som den va förr !!!!
men man vill ju röra på sig så mycket som möjligt. eller a här verkar jag vara den enda som vill det..?
innan middagen gick vi och tog e drink i coktailbaren där zlatan-fanet jobbar. -sofia my love.
min drink serverades lika fin som alltid :)
under middagen serverades även småfåglar(hela) i buffen. jag vart inte så hungrig..

senare under kvällen när vi skulle köpa vatten höll det på hända en olycka, istället för att bajsa ner mig själv så bajsade jag ner en butikstoa totalt !!! utan att kunna spola eftersom dem inte hade nå vatten. skamse skyndade jag mig därifrån.

aja jag orkar inte skriva nå mer om idag, men det blev inte bättre än så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0