ett tag sedan

känner att det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen sist.
Har inte hänt speciellt mycket i mitt liv.

Just nu känner jag mest att jag vill in till gävle och valbo för att shoppa. mmmm Shoppa ;)
Känner att jag vill in till gävle för att köpa vanilla coke med, mums.
men det blir väll en del shoppa i helgen skulle jag kunna tänka mig :D jag vill bränna lite pengar :S

Men tills vidare får jag väll nöja mej med att dricka cola light, också gotta :D

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. färgar håret nu. sen blir det en långdusch ! Kanske se en film., Träffa lillasyster ?, ev dra till bj.. och vissa planer på kubb ikväll ??
Men kanske kan klämma in valbo där med ? ;)

Lite bilder från Linköping kanske vore på sin plats med ??

 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

MMMM cola light!!!!!!! :D:D:D:D

2009-08-27 @ 13:50:07
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0