Fredag

hmm jahur har denna dag varit då?
det började med att jag vela ut, ut och träffa vänner. men tillslut blev det ju inte riktigt så.. :/

blev en tur in till valbo, ett par skor och ett par kalsonger(ja jag vart tvungen till att ha ett par kalsonger.. hallå det var ett ankare på dem ) rikare. dock väldigt mycket fattigare.

sen hem en sväng.. sen in till marinfestivalen.. det var fint med alla båtar. Jag vill ha en båt som jag kan segla iväg på när som helst ! jag vill ! jag vill !!! men det var inte alls mycket till festival. det enda festliga var väll att jag såg tobbe trollkarl, sveriges motsvarighet till jude law har jag kommit fram till ;) mmm.. jude law

efter det så blev det segtid hemma... tittade på film. The Nun.. ja man kan ju tycka vad man vill om det. men vidare bra var den så inte..


Fick ett litet crazy infall såhär ganska nyligen och tog ett nattdopp.. KALLT ! väldigt kallt. vet att det var mycket dumt eftersom jag börjar bli sjuk. Men blir jag sjuk hoppas jag att det finns någon därute som är villig att ta hand om mig ;P



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0