gårdagen

igår så var jag in till gävle och strosaede runt lite, hittade en massa skoj men lät plånboken vila lite eftersom jag ska in till gävle med Charlotte och daniel på tisdag :)
Men jag shoppade lite iaf men det var såndär tråkig shopping, inge roligt att lägga ut nån bild på. 2 långärmade t-shirtar (svart och vit) och en billig tjocktröja.. kände att jag har väldigt ont om tjocktröjor.

sen vart det kräftkalas. söta viggo(3 månader) skulle hela tiden försöka stå. lyckades väldigt bra med det också måste jag säga.jag åt en massa kräftor, smörgåstårta och marängtårta.. jag rullade nog därifrån.

sen kom stunden jag längtat efter hela dagen. Jag träffade Axxe ! Var hembjuden på middag med henne kerstin och anna. det var mysigt och gott. så fan vad jag åt igår. helt sjukt otroliggt mycket. kanske därför jag har så ont i magen ??
sen blev det en liten trevlig promenad till stadsparken, mysigt ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0