gårdagens kväll

blev att dra in till gävle och äta.
mums i magen
för min del blev det kyckling, egenligen tycker jag inte om kyckling.., men där ? mums !
Charlotte var med som tur va, hur roligt hade jag haft annars :P





Efter mat besöket så blev det en sväng in till media markt, hittade en film där.. otroligt billig !!! Män som hatar Kvinnor endast 49:-,
självklart kände jag att jag var tvungen att äga den, även fast jag tycker att den är alldeles för hemsk för att se.
men på kvällen började jag kolla på den. och mycket riktigt. sliter upp allt det gamla, känna på samma sätt igen. Känslan att inte kunna glömma och förtränga kanske är allra värst ?


Men jag och Charlotte var till stadspaken igår och lekte, det var trevligt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0