i Linköping

Jag är i världens mysigaste och underbaraste stad just nu, thats right ! Jag är i Linköping.
Inte helt oväntat så har jag glömt en hel del hemma, kanske det viktgaste av det.. min kamera laddare. men jag hoppas att det lilla batterisom finns ska räcka. men jag har fortfarande int knäppt några kort.
men men det kommer.

Inhandlat iag blev iaf ett par skor (kanske inte helt oväntat), en bok och en magnet (som jag var tvungen att ha, det var ju ett roder :P )

Nu är emma och jobbar, johan är på stan.. och jag och daniel ska åka med patrik till Norrköping. Där det är nå cityfest liknande.

Ikväll blir det bowling och utgång.

Kommentarer
Postat av: mamma

Todeloo, gumman. ja linköping är en mysig och härlig stad, trevliga människor i massor. hoppas du får några trevliga dagar. cityfest i norrköping låter ju inte helt fel. sköt om dig och ha det så bra, hälsa emma, johan och daniel oxå från mig. puss och kram älskar dig hejdå :)

2009-08-22 @ 08:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0