idag är det.... onsdag

Känner mig som en riktig zommbie, vet inte vad det är med mej.
men jag är trött, otroligt trött.. Sitter framför tv:n och försöker kolla på friidrotten. men titt som tätt så slumrar jag till.
Sötmickis ringde precis och väckte mig haha, hon vill att jag ska jobba med henne ett par tre dagar i september. finns det mer plats kvar så ska inte det vara något problem inte :)
Idag ska jag försöka att hinna med att städa lite, färga håret och en massa annat smått..

Imorgon så åker jag till Linköping. Vet inte riktigt när det är jag kommer hem. Söndag eller måndag blir det iaf :)
ska bli skönt att få lite egentid med syster. Kanske precis vad jag behöver ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0