kanske

allt börjar klarna på ett eller annat sätt ?
ja kanske lite. eller kanske inte. men man är mer införstådd i sina tankar just nu.

Idag så ska jag träffa Alex om en liten stund.. sen så ska jag hinna med att träffa charlotte idag med :) Ikväll så ska jag träffa Linn :)
mycket folk hela tiden, alltid trevligt att träffa sina vänner. det är det verkligen. men jag undrar när jag får min egen dag. en dag då jag bara ligger för mig själv och myser haha.

emma har fixat ett jobberbjudande åt mig. Låter lockande. men ekonomiskt.. hmm så skulle det ju inte riktigt funka. måste isånafall hitta nå mer jobb därnere.. men man kan ju alltid kolla lite på lägenheter iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0