linköping idag !

Igår var jag på fotbollsmatch med alex. Hon hade med sig sin hund, bonzo :)
Det gick inte allt för bra för laget vi höll på, det slutade 0-2.. men en förlust är ju inte hela världen.
efter fotbollen så vart det att gå hem. Kvällen var inge vidare? alla tankar ?

Men för att komma på bättre tankar ..

Idag så ska jag ta en fika med lenita på stan, jag har inte träffat lenita på EVIGHETER.. vi gick i samma klass när jag gick HR, vi brukade skolka från idrotten och sitta hemma ho mig och käka munkar och godis istället. Låter hälsosamt ;)

Sen ska jag åka ner till Linköping, inte varje dag man gör det inte. Jag ska få träffa min syster ! Krama min syster, och min syster ska krama mig ! Jag behöver henne nu ! Jag saknar henne ! Sen när jag kommer hem igen så... ja då ska mina tankar ha klarnat. Bara emma som har den effekten på mig. Hon får dåliga tankar att försvinna ! Det är otroligt vad jag längtar tills jag är därnere, Linköping. Mitt framt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0