Linköping !

Idag är det lördag !
Igår vart det utgång till platns,Linköpings bästa nattklubb enligt mig ! jag hde en trevlig stund med syster och dem andra. vart ett par bilder,men mitt batteri tog slut i kameran.. inte så jätte roligt.

idag har vi vart iväg till ben & jerrys glassbar.. mums, blev en kula phisfood för min del.
sen gick vi omkring lite innan vi stannade och åt lite fish and chips innan det var dags för daniel att hoppa på tåget. hoppas han får en trevlig resa hem.

vet inte riktigt vad som händer ikväll, men jag gissar på en mysig hemmakväll med syster, gotta och film. :) det åter toppen för min del ! ska försöka käppa lite kort med moblen så att alla an få se skönheten med Linköping !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0