Lördag

idag.. får se här nu.. hmm ..
seg start på dagen, mycket seg..
åkte iväg till valbo på förmiddagen, jag blev bortskämd med lite strumpor(marina) och undekläder(mycket fina, men fina underkläder köper inte jag... dem får jag köpta åt mig.. egentligen.. varför ska jag köpa fina underkläder när det inte är jag som ska tycka att dem är fina ??)
sen vart det hem, äta lite mat..fråga mej inte vad jag åt.. det är lite vad man säger, Pinsamt :P

Lånade pengar av daniel sen och köpte en dator. han får tillbaka pengarna när jag får lön. även om ha sa att jag kunna få den  endå.. nejnej.. jag vill betala för mina grejer. eller a ibland så.. om dem är så dyra. Annars så gillar, ne ÄLSKAR jag att bli bortskämd, men hallå.. vem gör inte det ?
Men en sak är säker.., man kan inte köpa MIN kärlek !

Nu har jag suttir och druckit mej ett par cider, mm gott :)


jag och min lilla älskade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0