Måndag

måndag idag. skönt !
Har mycket att göra den här veckan, men förhoppningsvis så kommer det att gå undan :)
vet man hur man vill ha det så ska det väll ändå inte behöva vara så svårt ?

Igår hade jag ingen vidare bra dag, tänkte att jag hade min chans.. men lät den bara glida förbi ? varför blir jag som jag blir när folk blir ledsen. Jag klarar inte av att se en människa ledsen, speciellt inte om det är jag som har fått den till det. Vill att folk ska vara glada, no matter what !
men igår så upptäckte jag att det faktist finns goda kakor. Har ju lite svårt för kakor och kex jag.. men jag har alltid tänkt att jag måste smaka Oreo kakorna. mm mycket riktigt.
Gårdagens lilla lilla guldkant
Jag gjorde absolut ingenting igår..tänk då va skönt om igår aldrig ens hade varit en dag ?

mamma vela att jag skulle komma förbi igår. jag sa kanske. blev inte så.. orkade inte alls. men hon ska veta att hon väldigt gärna får komma över på lite te och oreo kakor.


Ikväll så ska jag träffa Louise, det ska bli trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0