mätta min hunger

Igår så var jag in till valbo, hittade en mysig tjocktröja (i lång modell) och sen blev det skor..
japp. så bra går det att hålla mig ifrån skor..
men jag har ju faktist inga bra skor till hösten, och det måste man väll ha ? så det blev 2 par. Kändes bra. visst plånboken kändes inte lika bra efteråt. men nu har jag ju skor.

Har lovat mig själv att det inte ska bli nå mer skor nu på ett tag, men jag vet inte hur bra det kommer att gå.
Fick iaf mitt shopping begär mättat för ett tag.
tills idag då vill säga.. men det tar vi sen.

Här är skorna som jag köpte igår.




Och här är skorna som jag köpte när jag var nere i linköping :)


Kommentarer
Postat av: Lenita

snygga skor

2009-08-29 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0