sleepover

mm det känns som år och dar sedan jag sov hos nån av mina tjejkompisar :)
men igår så blev det ändring på det.
sov hos min underbara sara



snodde denna fina bild på sara, här från hennes tidning.


fick skjuts av daniel hit igår kväll. då blev det kubb. Överlägset överlägset säger jag bara !! :D tummen upp för det.
sen blevv det lite fika cappucino och kakor, jag höll min ifrån kakorna. men dem gick åt ändå, somebodyels like cookies :) sen vart det mycke prata :) prata är alltid trevligt.
innan vi la oss och sov i hennes mycket lilla säng ;P men det gick bra..
vaknade upp med lite ryggont och fick en chock när jag insåg att sara inte längre var hemma... hon hade nu tågat upp ur sängen och var på jobbet.. där är hon nu.

tänkte nog vänta på henne tills hon kommer hem. mysmys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0