17 februari 2009

Up´s and down´s

 Plus för dagen- Kännde mig duktig som simmade imorse, som ni kanske redan vet om. så det känns bra att jag fick det gjort. Och något som känndes ännu bättre ändå, var när jag gjort två prov idag i skolan. Och helt plötsligt höjt ett U till ett G :) Men det sliter verkligen att plugga så mycket som jag gör.
Träffade Axxe idag med, en gammal bekant till mig från förr, stötte på henne på vägen hem. Har inte sett henne på flera år så det var inget som sker varje dag. Det var trevligt, hon såg ut att må bättre än tidigare. Men fortfarande samma bekymmer, du måste ta det lugnt med den där brunkrämen tjejen....

Minus för dagen- Har varit trött hela dagen, och vill bara ligga hemma och sova. Vaknade upp och hade jätteont i halsen, har blivit ganska förkyld under dagen, inte blev det heller bättre av att jag simmade. Jag saknar daniel och vill att han ska vara hemma och kramas med mig ! Jag behöver pengar ! är i stort behov av det, varför ska alla fylla just nu för ?? Nämnde jag föresten att jag vill sova tills det att daniel kommer hem på torsdag.? Det vill jag iaf. Så jag ska väll ta och lägga mig nu. Haha fast jag tänker kliva upp imorgon ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0