18 februari 2009

God morgon !
Sovit dåligt inatt, mer förkyld idag. Undrar om det drar i sovrummet ?
Tänkte även simma idag, men det tror jag får vänta tills det att jag mår bättre. Måste plugga repliker med ! Det är svårt att plugga repliker eftersom man inte bara måste memorera det man ska säga, om så var fallet skulle det g¨å mycket fortare. man måste ju även memorera scenen, och dem andras repliker så att man vet när man själv ska tala.

Vad jag måste göra under dagen ; gå till folketshus och ha teater rep 9-17, hur jag ska orka det har jag ingen aning om,innan skolan så har jag ett litet ärende som jag egentligen skulle gjort igår men skjöt upp det. sen så måste jag hem ocsh städa.
Ingen drömdag direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0