21 feb 2009

Det är idag det, klockan nio ska jag ner i tvättstugan och kolla om det är någon som tvättar på den tiden. annars så får vi vänta tills klockan tolv.Eller om det var tre ??
Något jag glömde skriva i mitt förra inlägg var att igår fyllde ju min vän malin år ! hur kunnde jag glömma att skriva det, nästa fredag ska vi fira henne. Hawaii tema ska det vara, hmm hon förväntar sig verkligen att jag ska ha en kokosnöts-bh på mig. Får se vad jag kan göra.

Daniel ligger fortfarande och sover, och jag har inga planer på att väcka honom, det är så lugnt och fridfullt på morgenen när han sover haha.
Ikväll är det melodifestivalen, då är det soffan som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0