22 februari 2009

Idag har det inte hänt så mycket, precis så som mitt liv brukar se ut. Suttit inne mesta delen av dagen och tittat på tv. Har varit riktigt lat och trött.
Men lite nyttig var jag ju faktist idag, jag tog en promenad med madde runt stan. Ganska dystert att gå igenom stan på en söndag. Det enda man ser är galler för alla fönster. Ingenting som är öppet. Men det var trevligt att prata lite med henne. Det var ju ett tag sedan som vi sågs.

Imorgon däremot så kommer mamma hit på morgonen då blir det en kopp te eller två innan vi drar oss ner på stan. Ska hämta mina glasögon i morgon :) haha får hoppas att jag valde rätt bågar nu då. Kommer inte riktigt ihåg hur det är dem ser ut ..

Nu ska jag snart sova, ska upp kl 4 imorgon. så natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0