24 februari 2009

Det är älsklingens dag idag, och han är inte hemma. Det här känns ju bra ?
Aja, har precis klivit upp ur sängen. Vill sova mera men det blev att jag ställde klockan iaf. Mamma har gett mig dåligt sambete så att jag känner att jag måste följa med henne och välja bågar och så idag. Jag får aldrig sova ut.

Vet inte om det blir nå simma. Jag har som sagt sovit alldeles för några timmar för det. Men vi får se, helt plötsligt kanske jag får någon slags magicpower. Det är ju det jag drivs av dem sista dagarna då jag ens har fått nå gjort.

Sen ska jag träffa kim idag, och träna med madde ikväll :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för hjälpen idag, det var roligt att du orkade och ville och kunde följa med mig idag, du såg ju själv hur jäkla svårt det är när det finns så många bågar att välja mellan. nu är det bara att vänta tills den 24 mars när jag ska hämta dom, om du vill-orkar och kan så kan du ju kanske hänga med då oxå, med fika på stan efteråt....sköt om dig och ha det så bra, puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-24 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0