27 feb 2009

DAGENS LÅT:  pussycat dolls - I hate this part
DAGENS KLÄDSEL:  Jeans, vit/guldiga sneakers, vit t-shirt med tryck
DAGENS DUSCH:  på morgonen
DAGENS FRISYR:  Utsläppt under förmiddagen, uppsatt i en liten svans under eftermiddagen
DAGENS HÄNDELSE:  Åkte till gävle för att äntligen fixa pass
DAGENS PLANER:   ansöka om pass, och fira daniel
DAGENS VILL HA:  ett par spring skor
DAGENS DROG:  semlor
DAGENS SAKNAD:  odengrillen, det var längesen
DAGENS DUMMASTE:   Passfotografier
DAGENS FINASTE:  Katten som palle bjöd in
DAGENS KÖP:  hämtade ut en klänning från posten
DAGENS GODIS:  citronmuffins
DAGENS HUMÖR:  Varierand molnighet och sol
DAGENS SJUKA:  Jag börjar tveka om jag vill ha dem skor som skulle betyda mer för mig än alla mina andra ihop
DAGENS KOMPLIMANG:  Du är så fin i dem där glasögonen
DAGENS KÄRLEK:  Daniel kom hem med kebab
DAGENS LYCKA: Jag fick på mig ett par byxor jag inte kunnat ha på mer än ett år !
DAGENS AVSLUTANDE: Ja dagen som sagt började med att kliva upp ganska tidigt, som vanligt. Äta frukost,duscha och åka iväg till gävle med daniel och hans farmor, hon skulle hämta ett pass och jag skulle göra ett pass. Det gick ju mindre bra för min del eftersom passfoton visar enbart ens sämsta sidor. Jag har tydligen bara dåliga sidor insåg jag. Sen åkte vi och handlade en massa mat och fika. Pappa kom och firade daniel och så, gav han en liten present Batman the dark knight. Nu sitter vi och tittar på filmen, börjar bli trött och snart dags att sova.
Imorgon måste jag försöka ta mig ner så fort stan öppnar eftersom jag ska köpa anas present :) Hoppas bara att hon blir glad för vad jag har tänkt ut. I would !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0